Mutiara Jiwa

Friday, May 29, 2009

Anniversary Countdown~ Nk buat per?


Salamwrt. It's 3 day's left for my second anniversary...but i've no idea what to do...my mood swinging 'tak berapa betul'...sekarang nih cepat sgt kecik ati...merajuk sampai nangis2 kt pantai pastu gelak sorang2..ape ke bodo le mende aku buat nih...nk mkn mende merepek2...mintak burger tgh2 mlm..konpem Mr. Hubby tak layan...malas tahap melampau...[dah seminggu tak lipat kain..ohh My dear..tlg ler...nnt Ummi masak best2] tp klu rajin pun melampau jugak...[sampai mulut nih membebel2 klu org tak rajin cam aku]...tgk blog pun mcm nk muntah...haikk? alahan jenih aper nih? [serius!!! nih pun tahan nih...tadi dah dua kali aku buang air dlm tekak]

oh...for the 1st time aku rasa cam takde perasaan nk buat sesuatu yg special utk my 2nd anniversary...[baru 2nd tuh...bukan 10 tahun..sampai tatau nk buat per]...tp ku tak tahu..takdok mood...

Huh mood baru harus di cari...klu layan mmg menjadi2...nnt 'budak cenonet' dlm pewot ku nih pun berperangai mcm Ummi dia..baru ler aku nyesal seumo hidup...Oh kitab itu ku tak baca lagi hari ini...patut ler kuat sgt merepek..ubat hati harus di cari segera...

..baii..cau cincauu..nk blk kijer dah..malas aku dok pejabat nih lelama...makin aku tgk pc makin loya tekak...ape ke heii tahu!!!!

2 comments:

Unknown said...

Salam Ummi, hehehe dasyat juga penangan mabuk mengandung ya. Bab mudah sensitif tu samalah kita. Kakchik malam2 minta suami belikan mee rebus, manalah org tu nak pegi sb baru je balik. Apapun Ummi, bawa istighfar banyak2.

AbQar|'s said...

hurm...betul..betul..betul...ngandung sulong dulu..takde la camni sgt..hehehe...apa pun mabruk buat kakcik juga...akhirnya Allah kurniakan yg terindah buat mu..;)